شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

شاران 689 روزه من

1392/5/20 16:50
نویسنده : مامان شادی
297 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم عشقم سرمایه ی من

دقیقا ٤١ روز مانده تا پا به سال سوم زندگیت بگذاری و ٢ ساله شوی

دلم میخواهد لحظه لحظه ی باهم بودن را ثبت کنم ولی نگارش قدرت ترسیم زیباییهای آن را ندارد

 

فرزندم کم کم تواناییهایت بیشتر می شود و در عین حال استقلال پیدا میکنی

مثلا عزیزم تا چندوقته پیش فقط قافیه ردیف شعرها را میگفتی و الان شعر را کامل میخوانی جمله ها را کامل تر و واضح تر میگویی

هنوز هم بطور صد در صد اختیار ادرارت را نداری

هنوز هم شیر مامانو میخوری البته به محض کاسته شدن حرارت هوا تو را از شیر میگیرم

همه ی احساسات خوشحالی ناراحتی توجه و عدم توجه عصبانیت و ... را به طور کامل درک می کنی

می دانی فرزندم

از وقتی که و آمدی زندگی را باتو و برای تو میخواهم و دلم میخواهد در زیر سایه مهربان پدرت عشق را به هم روانه سازیم و می تپد قلبم برای تو و برای تو

همیشه سلامتی و سعادتمندی همه ی کودکان و تو جیگرگوشه ام را از ایزدمنان خواستارم.امین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ترنم
24 مرداد 92 14:27
تبریک واسه 2 سالگی شاران نازنینم پیشاپیش
منو بردی به 2سال پیش
عالی بود


مرسی عزیزم شما لطف داری
مامان مریم
24 آذر 92 8:52
چه دختر نمکی و نازی
مامان شادی
پاسخ
ممنونم از اینکه به ما سرزدید ممنونم