شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

دوستتان دارم

1393/9/16 23:08
نویسنده : مامان شادی
309 بازدید
اشتراک گذاری

 

دخترم نمیخوام ازمن دلخورباشی فکرکنی توقع بیجایی ازت دارم یا منتی باشه برای تو

ولی دلم میخواست برات از خودم بنویسم

 

مامانی ، من خودت که میدونی برامون تو حین خرید خونه مشکل کابینت و ... پیش اومد وچندوقت حتی هنوز هم جا نیفتادیم ولی مامانی برات مشکلمونو توضیح دادم ولی به اندزه خودت، نمیخواستم تو با بزرگی اونها درگیر بشی

ولی دخترم گلم عزیزم با تو بازی کردم که خوشحال باشی کودک شدم که بخندی گردش بردم که لذت ببری در اوج بی حوصلیگیها لبام برایت خندان بود دلم آکنده بود ولی تورا میخنداندم و تورا خوشحال میدیدم

و چه خوشحالم و چه خرسند

 که صبور بودم و به تو حتی پدرت مانند قرص مسکن بودم شاید خودم از هرکسی بیشتر به آرامش نیاز داشتم و بغض راه گلویم را گرفته ولی آرامش بخش بودم

 و چه خرسندم

من که میتوانم مادر باشم میتوانم صبور باشم میتوانم برای تو و بابا جون مرهم باشم نمیگویم اشتباه نمیکنم کردم ولی امنیت گاه و مونس همیشگی شما هستم

عمر من نفس من عشق من تورادوست دارم و برای داشتن دختر خوبی مثل تو پروردگار بزرگم را سپاسگزارم

دوستتان دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)