شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

خداوندا هیچ مادری رو ناامید نکن

1393/5/6 16:50
نویسنده : مامان شادی
1,295 بازدید
اشتراک گذاری

یه متن دیدم خیلی زیبابود حیفم اومد تو وب نذارمش

پروردگارا..
نمیدانم معنی عشق چیست که همه در تبو تابش مینویسند و مینالند و میبالند
اما بگذارمن یک عشق را معنی کنم
که هرگز با هیچ عشقی قابل مقایسه نیست
خدایا کودک من ایمان من است
دین من است
دنیای من است
بنیاد من است
رویای من است
امید من است
روح من است
زندگی من است
ارامش من است
هستو نیست من است
خدایا در یک کلام کودک من نفس من است
نفسم را هرگز از من نگیر
خدایا قسمت میدهم به بزرگی ات
هرگز مادری را با فرزندانش امتحان نکن.
بگیر
تمام دارایی اش را
سلامتی اش را
زندگی اش را
همه چیزرا بگیر
ولی با کودکش او را ازمایش نکن هرگز.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

رزا
21 مرداد 93 18:38
آلودگي هاي عميق بر روي زيور آلات مي تواند محلي براي رشد باكتريها و خطري براي سلامتي شما و كودكانتان باشد.با گروه محصولات رزا لذت تميز كردن سرويس ها و زیورآلات طلا را تجربه كنيد و قبل از هر مهماني متمايز شويد. این محصول كاملا استريل، علمي و بر اساس دانش نانو ساخته شده است و ترکیبی ملایم و سازگار با پوست دارد. http://www.rastaco.ir
fatima
22 مرداد 93 11:25
سلام عزیزم. وبلاگت خیلی قشنگه، من که خیلی خوشم اومد. دختر نازی داری خدا حفظش کنه... لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید. خوشحال میشم اگه بیای منتظرتونم.......
مریم مامان دونه برفی
17 آبان 93 10:14
سلام عزیزم چه متن قشنگی بود من هم خیلی خوشم اومد الهی آمین
مامان مرسانا
2 اردیبهشت 94 14:21
خیلی قشنگ بود اگه اجازه بدین منم توی وب مرسانا بزارم حتما خبرم کنید ممنون میشم
مامان شادی
پاسخ
خواهش میکنم عزیزم خوشحال میشم