شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

بهترین عروسکای دنیا

1392/9/28 15:27
نویسنده : مامان شادی
283 بازدید
اشتراک گذاری

برای من که این عروسکای انگشتی بهترینند چون اینقدر که شاران از اینا حرف شنوی داره از من نداره خصوصا از عروسک انگشتیهای خانواده هر کاری که بخوام شاران انجام بده بازبون عروسکی و توسط خود عروسک انجام میدیم البته داستان هم زیاد داریم مثلا ویتامینشو عروسک مادربزرگه میده و اگر کمی عروسک دورتر باشه میگه مادربزگه بـــــــــــــــده

لباساش هم الاغ عزیز تن میکنه واقـــــــــــــــــعا که

خلاصه برای من بهترین و کاربردی ترینند دوستشون دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

الهه
4 دی 92 0:27
خوشا به سعادتت مامانی! برم منم از روتون تقلب کنم ببینم جواب میده من برای آدرینا از این عروسک انگشتی ها گرفتم انقدر میکرد همه رو تو دهنش که جمعشون کردم!
مامان شادی
پاسخ
اقتضای سنشه عزیزم ولی یواش یواش نگرششون فرق میکنه
مامان فهیمه
5 دی 92 3:57
وای چه خوب که شاران جون از این عروسکا حرف شنوی داره خدا خیرشون بده
مامان شادی
پاسخ
واقعا که خیلی خوبند
سحرمامان سینا
6 دی 92 21:46
وای جه ایده چالبی منم ازاین عروسکا میگیرم....دخمل هنرمندتم ببوس
مامان شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم واقعا خیلی خوبه
مامان النا
12 دی 92 16:39
سلام.خدا دختر گلتو برات حفظ کنه."النا"ی منم از این عروسک انگشتیها داره.اولش اصلآ دوسشون نداشت ولی حالا ولشون نمیکنه.به وبلاگ دختر منم سر بزنید.اگه دوست داشتید با هم تبادل لینک بکنیم.
مامان شادی
پاسخ
سلام خیلی ممنونم حتما خوشحال میشم