شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

من و شاران و آقا تقی و اشکال هندسی

1392/9/28 15:19
نویسنده : مامان شادی
372 بازدید
اشتراک گذاری

شاران گلم الان بیشتر اشکال هندسی دوبعدی رو میشناسه و حتی خودش الان فرش و ظروف رو سریع بدون اینکه من بپرسم شکلشو عنوان میکنه و اینا رو مدیون آقا تقی هستیم

حالا آقا تقی جون ما کیه؟؟؟

یه پازل اشکال برای شار ان خریده بودم که یه عکس آقا روش داره که من بهش گفتم آقا تقی و به شاران میگفتم برای اینکه خونه های آقا تقی درست بشه هم باید جاش درست بذاری هم اسمش و درست بگی و شاران آقا تقی رو خوشحال خوشحال خوشحال کرد

 

انگشت شاران به سمت آقا تقی جون

 

 

اینم کتاب حموم شاران وقتی بی بی نی نی بوده که الان تقریبا کلماتش وانگلیسی هم میتونه بگه جیگیلی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

فاطمه(مامان متین)
29 آذر 92 17:51
افرین به شاران جون
مامان شادی
پاسخ
ممنونم
الهه
4 دی 92 0:25
آخی عزیزم! خدا این آفا تفی رو حفظ کنه! آفریون به دختر خوشگل و با هوشمون
مامان شادی
پاسخ
ممنونم نظر لطفتون
مامان فهیمه
5 دی 92 3:55
ای جانم دختر خوشمزه ی خوردنی