شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 11 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

عاشورای حسینی

1392/8/24 17:55
نویسنده : مامان شادی
289 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

کاش بودیم آن زمان کاری کنیم               از تو و طفلان تو یاری کنیم

 

 

 

کاش ما هم کربلایی می شدیم                   در رکاب تو فدایی می شدیم

 

 

 

السلام علیک یا ابا عبدالله . . .

 

 

 

دلم غمین است یا امام حسین روزهای بی روحی است و دلم میخواهد

 

شاران را با فرهنگ عاشورایی و حسینی آشنا کنم و بهش اسم

 

فرزندان و اسب امام حسین رو یاد دادم و داستانشو براش به زبون

خودش تعریف میکنم و شاران هم با کنجکاوی سوال میکنه و وقتی

صدای طبل و نوحه خونی که میاد سوال میکنه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مثل هیچکس
24 آبان 92 19:10
امام حسین نگهدارت باشه شاران جون
مامان شادی
پاسخ
ممنونم از دعای خوبت
مهسا مامان نلی
24 آبان 92 20:25
عزیزم امیدوارم همونطور که مامانی میخواد همه چیز پیش بره ممنونم عزیزم
asal
27 آبان 92 0:49
امام حسین نگهدارت باشه جیگری ما حسینی شد
مامان فهيمه
28 آبان 92 18:09
عزيزم انشالله همونطور كه ميخواى شاران جون تو مسير درست قرارميگيره،در پناه خداى مهربون و مقربان درگاهش
شاپرک
9 آذر 92 21:59
سلام شادی جان......وبلاگ قشنگیداری دخترتم خیلی نازه امیدوارم دخترت بزرگ بشه و مایع افتخار و سربلندی و سرافرازی برای پدر و مادرش باشه . .....منم یه پسر دارم 4 سالشه مادر بودن مسئولیت سنگینی داره خدا قوت میخاد واقعا. بخصوص مادرانی که همسرشون مشغله کاری و ساعت کاریشون زیاده
شاپرک
9 آذر 92 21:59
سلام شادی جان......وبلاگ قشنگیداری دخترتم خیلی نازه امیدوارم دخترت بزرگ بشه و مایع افتخار و سربلندی و سرافرازی برای پدر و مادرش باشه . .....منم یه پسر دارم 4 سالشه مادر بودن مسئولیت سنگینی داره خدا قوت میخاد واقعا. بخصوص مادرانی که همسرشون مشغله کاری و ساعت کاریشون زیاده .