شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

یازدهم آبان و تولد باباسعید

1392/8/14 14:58
نویسنده : مامان شادی
971 بازدید
اشتراک گذاری

یازدهم آبان تولد باباسعید بود که شاران هم سومین سالی بود که همراه ما بود در زادروز بابایی

من و شاران بابا رو سورپرایز کردیم و یه کیک خوشمزه درست کردیم و یه هدیه هم برای بابایی گرفتیم (یه گوشی موبایل)

بابایی بنده خدا هم که سرما خورده و حالش بد بود ولی خیلی خیلی خوشحال شد و شب خوبی کنارهم بودیم البته شمع تولد بابارو شاران به همراه بابایی فوت کردند و برای همه آرزوهای خوب کردند

تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.netتصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net


در ستاره بارانِ میلادت

میان احساس من

تا حضور تو
حُبابی است از جنس هیچ
از دستان من
تا لمس نگاه تو
آسمانی است به بلندای عشق
جشن میلادت را به پرواز می روم
دراین خانگی ترین آسمانِ بی انتها
آسمانی که نه برای من
نه برای تو
که تنها برای “ما” آبیست

 

هورااااااااااااااااااااااااااااا

 

لبهای شارانو با روشن شدن شمعها تغییر میکنه

 

 

شاران شعر تولدت مبارک میخوونه

همسر مهربانم و پدرعزیز شاران سلامتیت را همیشه از خداوند

 میخواهم و دوست دارم همیشه در زیر سایه ات مامن آسایش من و

 شاران گسترده شود و ای تکیه گاهم همیشه باش و همیشه باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مثل هیچکس
15 آبان 92 10:14
شرمندم به خدا دیروز یهو قطع شد بعد از کلی وقت دوباره وصل شد بعد هر کاری کردم نشد بیام واسه چت ،دیگه اینقدر اعصابم خوردشده بود یادم رفت کامنت بزارم بازم ببخشید .


خواهش میکنم دوست خوبم بعضی وقتها پیش میاد
مثل هیچکس
15 آبان 92 10:14
مامان فهیمه
15 آبان 92 12:16
سلام عزیزم خیلی مبارک باشه,انشالله سالیان سال به خوبی و خوشی در کنار هم زندگی کنید و سایتون بالای سر شاران نازنینم باشه




ممنونم فهیمه جون از دعای خوبت هم ممنونم
مهسا مامان نلی
15 آبان 92 14:07
امیدوارم همیشه شاد باشید کنار هم


مرسی عزیزم
مامان فهيمه
15 آبان 92 16:59
دوستم راستى رمد جديدمو خصوصى واست ميزارم


مرسی گلم حتما سر میزنم
الهه
16 آبان 92 2:28
به به!
به به!
آدم کیف میکنه از دیدن همچین صحنه هایی
تو همه خونه ها قهر هست، اختلاف نظر و دلخوری هست ولی مهم اینه که بازم اهل خونه عاشق همند و بدون هم طاقت موندن ندارند
خوش به حال این همسر و پدر عزیز و مهربان که عشقهای زندگیش انقدر عاشقند.
تا همیشه عاشق و سلامت باشید و دلتون پر از مهر و امید باشه.


مرسی گلم از اظهار محبت بیکرانت متشکرم
مثل هیچکس
16 آبان 92 13:13
...........|""""""""""""""" " """"""""|\|_
...........|..........*____* ........|||"|""\___
...........|________________ _ |||_|___|)
...........!(@)'(@)""""**!(@ )(@)***!(@)''
به اندازه یه کامیون وبلاگمو با مطالب جدید آپ کردم - بدو بیا.تولدش مبارک ،ایشالا تولد 120 سالگی .


حتما میام
مهناز مامان ترلان کوچولو
16 آبان 92 13:20
امیدوارم خدا این خونواده ی مهربون رو همیشه دور هم شاد و سر حال نگه داره


ممنونم مهنازجون
مامان فهیمه
18 آبان 92 22:49