شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

دیگه شارانو مهد نفرستادم

1392/6/24 8:26
نویسنده : مامان شادی
395 بازدید
اشتراک گذاری

شاران و چند روزی بردم مهد کودک

این مهدکودک برای من اصلا خوشایند نبود نمیدونم ولی من شاران و اصلا از خودم جدانکردم شاید برای همین خوب نبود هیچ وقت ادعا نمیکنم مادر حساسیم ولی مثل همه مامانا همیشه بیشتر از توانم نیرو گذاشتم

 

شاران از روزی که رفت مهد همش مریض شد سرماخوردگی و اسها ل ، شارانی که تو این 2 سال تا بحال سرما نخورده بود طوری سرما خورد که مجبور شدم طبق تجویز دکتر آنتی بیوتیک بدم

به مدیر مهد میگم بچه مریض شده ، میگه خانم بذار بچتون قوی بشه دو روز اول شاران خیلی خوب بود ولی روزهای بعد شدیدا گریه میکرد و دوست نداشت بمونه تا چند روز پیش برای آخرین بار که رفت مهد خودمم گریه کردم البته جلوی شاران نه

مدیر مهد میگفت شما مادرای شرقی فقط سرشار از احساسات هستید قوی باشید بعد منو برد تو اتاق بچه ها گفت ببین شاران ساکته دیدم یه بچه دیگه همینجوری گریه میکنه گفتم اونو چیکار میکنید گفت میذاریم اینقدر گریه کنه تا از حال بره آخه قوی شدن یعنی این ؟والله منم نمیدونم

آره دختر گلم دیگه با بابایی دیگه نذاشتیم بری مهد درسته شما باید قوی باشی استقلال داشته باشی ولی به هرکس یا هرجایی هم آدم اعتماد نمیکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان محمدحسین
24 شهریور 92 9:03
سلام
امیدوارم که جمعتون همیشه به گرمی جمع باشه و سایه تون بالاسرش باشه
به وبلاگ من سر بزنید شاید لوازمش به کارتون اومد
ضمنا به مرور زمان مرتب لوازمش اضافه میشه


باشه حتما
مامان فهیمه
24 شهریور 92 10:34
آخی عزیزم روزای اول واسش تازگی داشته آروم بوده بعد دیده خبری نیست دیگه واینستاده,عزیزم خوب کاری کردی دیگه نبردیش مهد,بالاخره تو این دو سال همش پیش شما بوده و جدا شدن براش سخته,از طرفیم همین بیماریا....
منم یه مدت ساینارو بردم کلاس نقاشی اولش خوب بود قشنگ مینشست سر کلاس,بعد دیگه واینمیستاد و اصلا با مربیش همکاری نمیکرد منم دیگه نبردمش


دقیقا شاران هم همینطور بود عزیزم نی نی ها خیلی حساسند
مامان فهیمه
24 شهریور 92 10:35
سلام عزیزم اگه فرصت کردی یه سر به وبم بزن یه پست واسه دوستام گذاشم میخوام بخونی


باشه حتما عزیزم
مهسا.مامان نلی
24 شهریور 92 14:06
عزیزم خوب به نظر من ی کم هم زود اقدام کردی واسه مهد بردن.من میگم اول باید پایه ی اخلاقی بچه درست شکل بگیره و بد و خوب رو از هم تشخیص بده بعد مهد بره اخه مهد های ما مهد نیستن فقط جایی هستن واسه چند ساعت مشغول بودن بچه ها.زنداداش من که خودش مهد داره این حرف و میزنه


آره عزیزم یکی از دوستان منم مهد داره همین حرفو بهم زد
مامان زری
24 شهریور 92 14:55
وای عزیزم جدی میگه ،چه مدیر بی رحمی
خوب کاری کردی عزیزم،حالش رو گرفتی


دقیقا البته خونه نبودم از مهد پیغام گذاشته بودند
مامان ترنم
25 شهریور 92 1:42
وای خدای من چه مدیر مدبری
خوب کاری کردی نذاشتی بره
مهد بهتر ایشالا پیدا میکنی


آره عزیزم فعلا که نذاشتم
مامان مهسا
25 شهریور 92 11:08
سلام اپم و منتظر


باشه حتما
مهناز مامان ترلان کوچولو
25 شهریور 92 15:45
شاران جونمو از طرف من ببوس



ممنونم عزیزم
فاطمه(مامان متین)
26 شهریور 92 1:19
با اجازتون خیلی وقته لینکتون کردم نمیدونم براتون پیام گذاشتم یا نه خلاصه خوشحال میشم به ما هم سر بزنید منم تصمیم گرفتم متین بفرستم مهد ولی نمیدونم میمونه یا نه البته از مریض شدنش میترسم اخه هر کی تجربه داشته میگه بچه ها توی مهد زیاد مریض میشن




منم با افتخار لینکتون کردم فقط عزیزم اگر اومدیاین پیغامودیدی به من بگو چجوری تو وبتون بیام هرچی تلاش میکنم نمیشه فقط یه صفحه تیره با قلبهای رنگی میاد


خاله حسنا
26 شهریور 92 23:15
ممنون از لطفتون سایت بی نظیریه. عکسا رو ویرایش کردم اما اون قسمت که چهار تایی درست میکنه رو پیدا نکردم


خواهش میکنم گلم
فاطمه(مامان متین)
27 شهریور 92 23:45
باید ازMozilla Firefox استفاده کنی باInternet Explorerنمیشه خودمم نمیدونم چرااینجوریه


باشه پس ازMozilla Firefox استفاده میکنم
زهرا مامان ایلیا (شیرین تر از عسل )
21 مهر 92 20:54
سلام دوست خوبم
ممنونم تو پرسش و پاسخ جوابمو دادی امدم تا بیشتر درباره مهد و چگونگیش برام بگید
که با این پست مواجه شدم و تقریبا فهمیدم چی به چیه
عزیزم حالا میشه جوابمو بدید برام سوال پیش امده که شما دلیلتون از این که دختر نازنینتون و مهد گذاشتید چی بود و اسم مهد رو هم بهم بگید ممنون میشم برای تجربه خوبه
مرسی منتظرتونم


باشه حتماتو وبتون جواب میدم