شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

شاران خانم هفدهمین نی نی حافظ محیط زیست ایران و تشکر از عمو محیط بان

1392/6/27 14:38
نویسنده : مامان شادی
287 بازدید
اشتراک گذاری

در ابتدا از عمو محیط بان تشکر میکنم امیدوارم در کارشان موفق و مداوم باشند و جهت این فرهنگ سازی که شروع کردند همکاری لازم با ایشان انجام شود و همچنین تشکر ویژه جهت اینکه اولین فلش ایشان با شاران شروع شد تاجز خاطرات شاران همیشه باشد و همیشه حفاظت از محیط زیست را که یکی از سرلوحه هایش  برای نگهداری از آن جهت نسل آینده قرار دهد البته جهت دیدن کامل این پست به

 

 

 http://n-khorasan.niniweblog.com/post51.php

سر بزنید

من خواستم یک مقدارش کپی کنم که متاسفانه نشد ولی حتما به این آدرس سر بزنید و نی نی تون و عضو کنید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عمومحیط بان
17 شهریور 92 14:25
سلام ممنون از لطفتون
فلش شاران خانم رو میتونید از این آدرس ذخیره کنید

http://s4.picofile.com/file/7926838602/sharanjon.gif
ممنون از همکاریتون
با آرزوی سلامتی برای خانم کوچولو --- روز دختر روهم به نی نی تون تبر یک میگم



ممنون از لطف شما
مامان ترنم
17 شهریور 92 14:29
شاران نازنینم بهت تبریک میگم عزیزم


ممنونم عزیزم یه عالمه دوستون دارم
عمو محیط بان
19 شهریور 92 10:55
سلام
ممنون از حضورتون نفربعدی رو مهرماه قولشو دادیم حالا مشغول تهیه پروژه زیست محیطی هستیم سرمون کمی شلوغه.
اگه شما هم تحصیلات مرتبط با منابع طبیعی و شهرسازی دارید میتونید تو همایش مقاله ارائه بدین و شرکت کنید.
اینم آدرسش
http://n-khorasan.ir/post/1889
ممنون از حضورتون


ممنونم متاسفانه خیر من فیزیک خوندم
مهسا.مامان نلی
19 شهریور 92 14:09
عزیز دلم مبارکت باشه.
شادی جون منم به توصیه ت عمل کردم خواستم نلی و عضو کنم اما متوجه نشدم کدوم گزینه واسه عضویته موفق نشدم ی لطفی کن توضیح بده. راستی واسه دعایی که در حق دخترم کردی ممنون اما هنوز خوب نشده این مشکل تا حالا واسه شاران پیش اومده؟چی کار کردی؟


عزیزم میام تو وبت توضیح میدم
بهار مامانه برسام
20 شهریور 92 0:43
مامانی گل سلام
هزارماشالله دخمل نازی دارید
خدا حفظش کنه
مامانی گل ممنون از محبتت که برامو وقت گذاشتی و تویه پیج پرسش و پاسخ جواب دادی
گلم اخرین بار اردیبهشت ماه بود مامانم از ترس اینکه نیست بشه و پیدا نکنیم سه تا بسته باهم خرید شد 49500 حدودا فکر کنم 16500 میشه
فکر نکنم تا الان گرون شده باشه اگرم شده باشه احتمالا زیاد گرون نشده اتفاقا خودم دو یکیش رو تموم کردم دومی هم وسطاشه فقط یکی دیگه مونده باید بازم برم بگیرم تا تموم نشده اگر تویه این یکی دو روزه گرفتم میام قیمت جدیدش رو بهتون میگم
با آرزوی سلامتی و شادی و خوشبختی برای شاران جان و شما و خانواده ی محترمتون
شبتون خوش


مرسی عزیزم
مامان سهند و سپهر
21 شهریور 92 8:39
مبارك گل دخترمون باشه


ممنونم عزیزم
سمیرا قاسمی(دانشجوی ارشد محیط زیست)
23 شهریور 92 12:31
سلام
چقد زیبا
پایان نامه من درمورد آموزش مسائل زیست محیطی به کودکانه تو گوگل سرچ میکردم که وب شما بالا اومد خیلی کار قشنگیه
امیدوارم همیشه نگهدار طبیعت باشیم



بله خیلی فرهنگ خوبیه انشالله نهادینه بشه