شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 9 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

نظرسنجی وتحلیل مسابقه از دید شرکت کنندگان با اجازه دپارتمان محترم مسابقه

1392/5/20 10:36
نویسنده : مامان شادی
391 بازدید
اشتراک گذاری

در ابتدای مطلبی که مینویسم به همه دست اندرکاران دپارتمان مسابقه نی نی وبلاگ خسته نباشید بیکران می گویم و اعلام میدارم که این مطلب هیچگونه گلایه و یا حتی انتقادی به کار و زحمت بی وقفه شما نیست فقط به عنوان یک مخاطب دلم میخواست بدانم نحوه ی رضایتمندی شرکت کنندگان به چه صورت است باشد که برای شما هم انشالله مفید واقع شود

چراکه می دانم شما بسیار هدفمند و فعال هستید و اگر رضایتمندی بالا باشد در بسیاری از برنامه ها از این روش استفاده خواهید کرد و اگر رضایتمندی در حد مطلوب نباشد حتما به دنبال تغییر مثبت خواهید بود.

پیش داوری من

1-      به نظر من 20 نفر اول از این روش رضایت داشته و آن را عادلانه ترین روش میدانند(البته چون زحمت زیادی کشیدند و چون اطرافیانشان به نسبت زیاد هستند پاسخ هم گرفتند و حق دارند)

2-      از 733 نفر باقیمانده عده ای بی تفاوت و عده ای ناراحتند

 

دلایل ناراحتی

1-      چون احساس میکنند علیرغم زحمتی که کشیدند به نتیجه نرسیدند

2-      وقتی پیامک عادلانه است که شاخص سنجش مشخص باشد

3-      عکس بچه های نازنازی که موضوع مسابقه هستند مظلوم واقع شدند و فقط رابطه های خانوادشون باعث برنده شدن خواهد شد

4-      به همین دلیل شرکت کننده ها هم عکسها رو نقد میکنند

 

بررسی روند مسابقه برای شاران

راستشو بخواهید من هم احساس کردم حالت طبیعی بچه به موضوع مسابقه نزدیکتر میشه به همین دلیل جند تا عکس شاران و میکس کردم مثلا وقتی کیک تولد مامان شادی و انگشت زده و سوراخ کرده و تو دهنش گذاشته و ووقتی ماکارونی میخوره و بستنی هم که خیلی دوست داره که آخر شکمویی بشه اما ...

 

شاران از رتبه 85 به 110 و سپس به  275 با 55 اس ام اس و سپس به٩٠ 2 با 68 اس ام اس تنزل یافت

وای چقدربد نه ...

ولی برای این تعداد اس ام اس خیلی زحمت کشیدم

راستشو بخواهید از وقتی شاران بدنیا اومده شاغل نیستم اگر شاغل بودم حتما رای بیشتری میاوردم

سرانجام از همه مسئولین فامیل و آشنایان که حامیان شاران بودند سپاسگزاری میکنم . به نفع نفرات اول کنار میکشیم که بعد از پیروزی هوای مارو داشته باشند(به خنده)

خواهش میکنم تو نظرسنجی شرکت کنید هرکسی فقط یک نظردر یک روز میتونه بده مرسی

خلاصه در عید سعید فطر نتایج اعلام شد و شاران با ٩١ پیامک به رتبه ٣١٠ رسید

دختر گلم عشقم این مسابقه ربطی به عکس نداشت و فقط به ارتباطات والدین بستگی داشت نفر اول با ١٧٢٨ رای این رتبه را کسب کرد

امیدوارم درتمام مراحل زندگی برنده باشی و سلامتی و سعادتمندی تورا از ایزدمنان خواستارم

راستی فرم نظر سنجی هم برمیدارم چون وقت تبلیغات ندارم فقط نتیجه را درج میکنم

البته عموم شرکت نکردند و نتیجه برای تعداد محدودی است

و ٣١.٨٢% راضی از این نوع مسابقه و ٦٨.٢٨ % ناراضی بودند

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (16)

مامان مهدیس و ملیسا
7 مرداد 92 18:55
سلام دوست عزیز دخمل من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم که یاری بکنید تا رتبه بهتری بگیره لطفا کد 195 رو به شماره 20008080200 با هر چند تا خط که دم دست دارید ارسال کنید ممنون میشم اگه کمک کنید راستی با تبادل لینک موافقید؟؟
بهارک مامان آردا
8 مرداد 92 1:33
پسر من 144 تا رای داره اصلا هم جالب نیست این سیستم مسابقه خیلی پشیمونم که شرکت کردم عمرا دیگه این کار رو نمیکنم
مامان علی مرتضی
8 مرداد 92 3:33
سلام توی نظر سنجی شرکت کردم وخیرو زدم مسابقه برعکس خیلی از مسابقات دیگه خیلی ضعیف بود دلایلش.1-طولانی بودن مدت ثبت نام2-عمومی بودن ثبت نام برای همه اگه فقط نی نیوبلاگی ها بودن نتایج رضایت بخش تر میشد3-پیامکی تا حدودی هم خوبه چون فامیلای من خیلیاشون نمیدونن اینترنت چیه ومن خیلی از رای ها رو از اشناها جمع کردم وی جا یکی از دوستام برای توی چت رومش تبلیغ کرد که 30 رای از اونجا اوردم.
ببوس دختر مث مهتو خدا برات حفظش کنه

پاسخ مامان شادی:مرسی از همه عزیزانم که تو نظزسنجی شرکت میکنند هدف فقط بهیود روند است

مامان نورا
8 مرداد 92 15:44
منم آهنگ تولد میخوام ولی چه طوری بگیرم و خودمم نمیدونم
مامان کوثری
9 مرداد 92 10:06
سلام عزیزم ببخشید دیر جواب دادم کمی گرفتار سفارشات بودم عزیزم قیمت طراحی تم ها چه دندونی و چه تولد و چه باقی مراسم 20 هزار تومان هست تم کامل اگر تم رو کامل نخواید کمی کمتر میشه بسته به موارد انتخابی تون داره این قیمت فقط برای طراحی تم هست اگر چاپ رو هم بخواین بستگی به اندازه و تعداد متفاوت میشه واسه این تم رو سفارش بدین و تعداد رو بگین تا براتون قیمت چاپ رو هم بگم کاری داشتین اینم شماره بنده 09158600126
مامان پريسا خانوم
9 مرداد 92 10:06
اومدم نظر سنجي هم شركت كردم
مامان کوثری
9 مرداد 92 10:08
منم تو نظر سنجیتون شرکت میکنم به نظر من بدترین دلیل طولانی بودن مدت زمان مسابقه بود من هفته اول خیلی رای جمع کردم ولی اونقدر طولانی بود که خیلی ها تونستن چون اقوام زیادی دارن از ما پیشی بگیرن اینم بدبختی ما کم جمعیتی هاست دیگه
مامان سهند و سپهر
9 مرداد 92 10:09
سلام چه خوب كه تونستيد سه هفته جلو ببرين . من كه به اندازه كافي زود دنيا اومده بودن و ديگه راه نداشت تازه اونموقع ها اصلا برام مهم نبود فقط سالم بودنشون و حتي يك روز بيشتر موندشون توي رحم مهم بود برام. البته تازگي ها شنيدم كه ميخوان بچه هاي توي يك سال رو همه با هم مدرسه بفرستن و ديگه نيمه اول و دوم مطرح نباشه. حالا نميدونم تا چه حد عملي بشه. براي اطلاع رساني هم بايد به وب هاي مختلف بري و نظر بذاري توي قسمت دپارتمان مسابقات هم مي توني نظر بذاري و دعوت كني بيان به وبت و نظر بدن البته اگه تاييد بشه نظرت
مامان زری
9 مرداد 92 12:36
سلام دوست عزیز دخمل من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کرده خوشحال میشم که یاری بکنید تا رتبه بهتری بگیره726 راستی ما هم زیاد فامیل نداریم ولی از هر کی که فکرشو کنی خواهش کردم که رای بدن . ما که نباید زود ناامیدبشیم
مامان پريسا خانوم
9 مرداد 92 14:39
الان اومدم اين پست رو خوندم من كه عمرا ديگه تو اين مسابقه پيامكي هاشركت كنم اين همه به اقوام بگيم كه چي بشه خيلي مسخره است بعدشم من 85 راي آوردم
باباي مليسا
9 مرداد 92 16:06
با عرض سلام و آرزوي قبولي طاعات براي شما و همچنين تبريك به خاطر وبلاگ قشنگتون ، وبلاگ مليسا خانم با عكسهاي جديدش به روز شد . خوشحال مي شيم با تشريف فرمائيتون كلبه مجازي مليسا رو نورافشاني و با گذاشتن يك يادگاري ، مليسا رو مفتخر كنيد .
mahtab
12 مرداد 92 14:51
کجا باید نظر بذارم همینجا؟
الهه
20 مرداد 92 13:09
آمیدوارم از نظر من ناراحت نشید ولی ایکاش مادر ها قبل از اینکه یه کاری را بکنند کمی فکر کنند... ارزش بچه های ما بیش ار این نیست که حتی از عزیزانمون بخواهیم که بهش رای بدن؟؟؟ چه برسه که به عالم و آدم ایمیل و اس ام اس و هزار تا تاپیک و پیغام و پسغام بخواهیم بدیم
الهه
20 مرداد 92 13:48
راستی این رو هم عرض کنم من شخصا فرزندم رو در این مسابقه شرکت ندادم ولی واقعیت اینه که در تمام رای گیریهای دنیا اینکه چقدر یه کاندید دوست و اشنا داشته باشه و اینکه چقدر اونها صاحب نفوذ باشند موثره و این موضوع خاص این رای گیری و این مسابقه نیست
الهه
22 مرداد 92 2:20
سلام مامان شاران جون
شما خیلی لطف دارید
ممنون که نه تنها پذیرای نظر مخالف من بودید، بلکه کاملا با مهربانی و دید مثبت به نظرم پاسخ دادید. من هم از آشناییتون خوشحالم. اگر دوست داشتید به منم اجازه بدید لینکتون کنم برای آشنایی و با هم بودنهای بیشتر
با آرزوی شادی و سلامتی


خیلی خوشحال میشم که با دیدگاههای مثبت هم بچه های روبه پیشرفتی تربیت کنیم انشالله
مامان علی خوشتیپ
28 مرداد 92 14:54
من نظرمو توی دپارتمان گذاشتم ولی تایید نشد(البته به اصرار بابای علی نوشتم وگرنه خیلی حال نظر دادن درمورد مسابقه رو نداشتم)
بعد از اون هرچی نظر گذاشتم تو دپارتمان دیگه تایید نشد
پشت دستمو داغ کردم نه پیشنهاد بدم نه انتقاد کنم...اصن من کی باشم؟


منم همینطور تایید نشد حتی در مورد گذاشتن نظرسنجی با هاشون مطرح کردم تایید نکردند