شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

تولد دوسالگی شاران

1392/7/29 15:54
نویسنده : مامان شادی
1,210 بازدید
اشتراک گذاری

دومین سال تولدشاران گلمو عید قربان با 24 روز تاخیر گرفتیم چون روز تولدش مسافرت بودیم و همچنین منتظر بودیم تا پدرجون و مادرجون شاران از مسافرت برگردند خیلی خوب بود و همه چیز به خوبی برگزار شد و با حضور خانواده ی پدرجون و مامان بزرگ و عمه ها و خاله ها و عمو برگزار شد.

Gifs Animés anniversaire en anglais 80

 

Gifs Animés anniversaire en anglais 2

 

Gifs Animés anniversaire en anglais 9

 

 

تم تولد اسمورف بود و سعی کرده بودم همه چی رو به صورت اسمورفی دیزاین کنم رنگ بادکنکها هم سفید و آبی گرفته بودم

 

برگه یادگاری هم تهیه کردم که مهمونها زحمت کشیدند برای شاران دلنوشته های مهربونی خودشونو تقدیم کردند

یه سورپرایز هم برای مهمونا داشتم و از قبل از بدو تولد تا هم اکنون شاران وبه صورت کلیپ نشون دادم و همچنین عکس دیزاین شده شاران هم به مهمونها دادم

لباس من و شاران هم باهم ست بود

غذا هم که از بیرون گرفته بودیم البته چند نوع سالاد درست کرده بودم

 

کیکمون هم به صورت اسمورفی بود

 

راستی شاران فرشته مهربونی شده بود و میگفت اجی مجی لا ترجی و همه رو تبدیل به یه چیزی میکرد که عمو عباسش تبدیل به عمو عباس کرد و گفتیم واقعا هم با اومدن شاران عمو شده

از همه مهونها هم ممنونم بابت هدایاشون که پول و گوشواره و سکه و انگشتر و زنجیر بود و سپاسگزاری ویژه میکنم و امیدوارم همیشه سلامت باشند

خلاصه شب خوبی بود و بسیار خوش گذشت البته آخرش شاران چشاش داشت میرفت چون ظهرم نخوابیده بود ولی پابه پای همه تا آخرش شاد و خوشحال بود

دختر گلم فرشته زمینی نازنینم شاران مامان امیدوارم صدها سال عمر توام با

سلامتی و سعادت داشته باشی و همیشه شاد شاد شاد باشی

 

novo7

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان شادی
29 مهر 92 15:35
دوستای گلم از همدردیتون ممنونم چندروزی به خاطر داییم کمتر میتونم بهتون سر بزنم و فقط پست تولد شاران چون آماده بود گذاشتمش دوستون دارم
فاطمه(مامان متین)
30 مهر 92 13:32
در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک

در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم

و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم

آغاز بودنت مبارک



مرسی گلم
الهه
3 آبان 92 0:37
بازم تسلیت میگم بابت دایی مرحومتون

عکسهای تولد خیلی عالی بودند. همه چی عالی بود. خسته نباشی مامان مهربونش. انشالله 120 ساله بشه زیر سایه تون. چه دختر خوشگلیه ماشالله. خدا ببخشه بهتون. همیشه از این به بعد فقط شادی باشه براتون انشالله.


ممنونم عزیزم شما لطف دارید الهه جون
مامان زری
4 آبان 92 22:16
فرشته کوچولو تولدت مبارک


ممنونم گلم
مهناز مامان ترلان کوچولو
6 آبان 92 16:51
عزیزم با تاخیر تولدت مبارک


ممنونم عزیزم
مونا (مامی آدرین)
18 آبان 92 12:47
سلام خانوم گل
تولد دختر نازدونتون مبارررررک باشه امیدوارم سالیان سال در کنار هم شاد و خوشبخت زندگی کنید. باعث افتخاره که توسط وبلاگ دوستان عزیزم با شما آشنا شدم اگر دوست داشته باشید با هم ارتباط داشته باشیم سری هم به جوجه طلایی من بزنید. و اگر اجازه بدید لینکتون کنم


حتما عزیزم خوشحال میشم و با افتخار لینکتون میکنم
مامان فهیمه
24 آبان 92 1:44
سلام دوستی خوب هستید چه خبرا شاران جونم خوبه انشالله،من این پستو ندیده بودم تازه متوجهش شدم،چه تولد خوشگلیآفرین به مامان خانم باسلیقه من که از این هنرا و تزیین جات ندارم واسه تولد ساینا خانم
مامان شادی
پاسخ
اختیار دارید فهیمه جون شما که خیلی هنرمندی عزیزم
madarkhanomi
7 آذر 92 11:26