شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 8 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

شهربازی

1392/5/27 16:00
نویسنده : مامان شادی
510 بازدید
اشتراک گذاری

شنبه با خاله مریم شاران و به یه شهربازی محلی بردیم و شاران کلی بازی کرد البته از بازیهای چرخشی و حرکتی میترسه که اصلا نمیدونم چیکار کنم شاید هم اشکال نداره چون هر آدمی با آدم دیگه فرق میکنه و وقتی هم که بزرگ میشیم میبینیم که بعضیهامون از بعضی چیزا میترسیم یا نمی ترسیم

کلا شاران برعکس مامان و باباش از بیشتر چیزا میترسه و میگه از .... ترسیدما!



فقط از استخر توپ حسابی لذت برد و بازی کرد و خاله مریم با اجازه متصدی چون شاران کوچیکتر از 3 سالش وارد استخر شد کلی با شاران بازی کردند

 

 

 

 

 

شاران روی توپها مثــــــــــــــــــلا خوابیده عجب فیلمیــــــــــــه

 

 

اینجا هم از ترسش تا چرخید پیاده شد و به خاطر  شاران دستگاه رو خاموش کردند تا خاله مریم شارانو پیاده کنه

 

ولی کلا به تماشا کردن دستگاهها بیشتر از سوار شدنشون علاقه داره اینم از دخملی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

عمومحیط بان
27 مرداد 92 17:51
سلام ممنون ازحضورسبز وصمیمی تون آرزوی زندگی شیرین و سلامتی برای خونواده ونی نی نازتون دارم وبلاگ شارن عزیزو لینک کردم با افـــــــــتخار
مامان نازنین زهرا
27 مرداد 92 17:56
سلام اینو بخون: البته من ننوشتما یکی برام فرستاده ممکنه مسخره به نظر بیاد ولی واقعا اتفاق میافته!می خوای صورت کسی رو که واقعا دوست داره ببینی؟اینو به 10 نفر بفرست بعد برو به ادرس http://amour-en-portrait.ca.cx/ این یه بازی فرانسویه)صورت کسی که دوست داره ظاهر میشه خطر سوپریز شدن!(تقریبا 90%شبیه)من خواستم این بازیو دور بزنم مستقیما رفتم به اون ادرس گفت اینطوری نمیشه باید به10نفر بفرستیش نمیدونم چه طوری فهمید
مریم (مامان ثنا جون)
27 مرداد 92 20:17
سلام تو قسمت پیوندهام ...ادیت عکس 3...
وقتی که باز شد قسمت Medallion

.....باز که شد.قسمتPhotorealistic Montages (142)....

اون البوم عکس را انتخاب کن...Old

Photo BookOld Photo Book

from disk....4 تا عکس که سایزش را کوچیک کردی را انتخاب کن .

بعد از اون بزن aplay...save and share....پنجره ایی که باز میشه بزن دانلود....
و تو کامپیوتر سیوش کن برگرد تو نی نی وبلاگ همون طوری که عکسها را اپلود میکنی اپلودش کن همین....
اگه نشد بازم برام کامنت بگذار حتما یادت نره ..



مرسی عزیزم
مامان ترنم
27 مرداد 92 20:53
ای جوجوی بازیگر همیشه خوش باشی عزیزم
شادی جون رمزو نمیدی به من


داده بودم رمزو به صورت خصوصی عزیزم
مامان ترنم
27 مرداد 92 20:54
الان چک کردم رمزو دیدم ممنون
مامان سهند و سپهر
3 شهریور 92 8:57
فكر كنم هنوز براي سنش زود بوده ماماني كه ترسيده.


آره شایدم خلاصه دخملی ترسو