شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 10 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

آتلیه

1392/5/11 13:40
نویسنده : مامان شادی
657 بازدید
اشتراک گذاری

چهارشنبه شب وقت آتلیه داشتیم

تو راه رفتن شاران که کلا به ددر دودور علاقه داره بسیار خوشحال و شاداب بود

 

 

خلاصه به آتلیه رسیدیم شاران بسیار خوشحال و خندان با اسباب بازیهای جدید مواجه شد و به وجد اومد

پرسنل آتلیه که جوان و بسیار خوش برخورد بودند کلی با شاران به گپ و گفت مشغول شدند

به ما گفته بودند پفک ببریم البته من گفتم تا حالا به شاران پفک ندادم ولی بالاخره اونا موفق شدند و شاران که بسیار استقبال کرد و پفک میخوردا تازه ما براش چاکلز برده بودیم که رنگش کمتر باشه ولی شاران از اشی مشی اونا خوشش اومده بود آخه من چیکار کنم؟؟!قلبگریه

یه چندتا عکس هم ما تو آتلیه انداختیم چون عکسا یک ماه دیگه آماده میشه

البته میخواستیم 6 تا عکس برات برداریم که اینقدر عکسا جالب بودند تبدیل به 18 تا شد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

طراح وبلاگ
11 مرداد 92 14:33
سلام وبلاگ قشنگی دارین. اگه میخواین قالب وبلاگتون مخصوص خودتون و با عکس های انتخابیتون طراحی شه به پیج http://ghalebe-weblog.blogfa.com سر بزنید.
مامان زری
12 مرداد 92 13:45
خواهش خواهش سلام خاله جون من دوست دارم تو مسابقه نی نی شکمو برنده بشم،میشه بهم رای بدین.کد 726 به 20008080200 اس بزنید لطفا راستی به وب من هم سر بزنید اگه دوست ذاشتید با هم دوست بشیم برام یه نظر بزارید.بازم ممنون
mahtab
12 مرداد 92 14:00
عزیزم سلام رتبه ی دخترتون چی شده؟ نوشته بودید "رتبه شاران بوق شد" آخه رتبه ی پسر منم نبود تو اعلام نتایج ممنون میشم اگه جوابمو بدین
✿♥✿ مامان و بابای محمدپارسا ✿♥✿
12 مرداد 92 16:59
سلام محمد پارسا در مسابقه ی نینی شکمو شرکت کرده کدش 578 هست تشریف بیارید وبلاگ و عکسشو ببینید اگر خوشتون اومد فقط کافیه کد 578 و به 20008080200 ارسال کنید تا عید فطر بیشتر مهلت ندارم ممنونم اگر اینکارو انجام بدید چون خیلی دوست دارم عکسش توی مجله چاپ بشه با تشکر از لطفتون
مامان سهند و سپهر
12 مرداد 92 17:21
اي جونم خوشگل خانوم چه عكسايي بشه عكسهات . خيلي ناز و خانوم نشستي و همكاري كردي آفرين خاله جون
مامان ترنم
13 مرداد 92 6:59
مامان خانوم من شما رو با بلاگفا لینکیدم همیشه بهت سر میزنم اونجا کلی نظرم گذاشتم . یه سر بزن میبینم گله کردی الن لینکتو نی نی کردم بازم به ما سر بزن البته قبلش برو اون یکی وبت رو ببین
مامان سهند و سپهر
13 مرداد 92 18:39
سلام عزيزم مرسي از لطف و محبت بينهايتت. ايشالا عكس نينيهامون منتخب بشه. من هم يك نظر تشكر آميز همونجا گذاشتم اگه تاييد بشه ميبينيش. باز هم از شما سپاسگزارم عزيزم. دخملي گلتو ببوس
مدرسه ی مامان ها
14 مرداد 92 18:23
سلام مامان عزیز به خاطر ایمیل زیباتون ممنونیم، لطف کردید. با خوندن پستتون یک سئوال اساسی برامون پیش اومد و اون اینکه پفک این وسط چه کاره بود؟ یعنی چرا گفته بودن پفک ببرید؟!... اونم برای بچه ای که هنوز دو سالش هم نشده!!!!... واقعا دلیل خاصی داشتند؟
مهناز مامان ترلان کوچولو
14 مرداد 92 18:52
وای وای چه دلبره شاران گلم جونم من عاشقش شدم لینکتون میکنم تا همیشه با هم دوس بمونیم
فرناز مادر آتیلا
17 مرداد 92 13:01
چه دختر نازی......چه عکسهای قشنگی


مرسی عزیزم
الهه
22 مرداد 92 2:25
چه دخمل نازی ماشالله!
خدا حفظش کنه براتون


مرسی قربونت برم نظر لطفتون