شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

افطاری

1392/4/22 17:48
نویسنده : مامان شادی
433 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب که سومین شب ماه مبارک رمضان بود خانواده پدرجون و عمو و عمه ها منزل ما بودند

 

شب بسیار خوبی بود و به شاران بسیار خوش گذشت چون کلا شاران هم مهمونی رفتن و هم اینکه مهمون بیاد خونمون دوست داره

البته با عمه نسرین حدود ٥ساعتی رفتند خونه دوست عمه نسرین و من به همه کارهام رسیدم ولی چون از شاران خانم به خاطر شیرین کاریاش فیلم گرفتم فراموش کردم عکس بندازم

بارالهی مهربان خدایم در این شبهای عزیز حاجت همه ی حاجتمندان را برآورده ساز و دل بندگان غمگینت را شاد بگردان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

محمدحسين***قهرمان كوچك***
22 تیر 92 18:36
سلام دوست خوبم.من تو مسابقه نی نی شکمو شرکت کردم.به رایتون نیاز دارم لطفا لطفا کد 343 رو به شماره 20008080200 اس ام اس کنید. ممنون.بهم خبر می دین که رای دادی یا نه؟ دوستتون دارم....منتظر راي تون هستم.... منم بهت راي ميدم
مامان سهند و سپهر
24 تیر 92 23:03
هزار ماشالا دختر گلتون مثه عروسكه . خدانگهشداره براتون . خيلي ناز و دوست داشتنيه.ممنون از اينكه به ما سر زدين.