شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

تولد سحر جون و عکسهایی از شاران و باربد

1392/12/17 9:19
نویسنده : مامان شادی
422 بازدید
اشتراک گذاری

تولد سحر جون ٢٤ بهمن بود که به علت اومدن خاله سپیده از آلمان با تاخیر برگزار شد

این چند وقت هم که همش مهمونی بازی بود

منم از فرصت استفاده می کنم تو این پست عکسهای شاران و باربد عزیزم رو میذارم

و همچنین به سحرم همینجا دوباره تولدش تبریک میگم و براش دعا می کنم به آرزوهاش برسه

 

 

 

 111.gif

 

 

این شاخه گل هدیه به باربد جونی

 

 

 

 

 

همچین با دقت نگاه میکنند به کیک که انگار تو اتاق جراحی هستند

 

 

 

 

یه شازده کوچولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان محیا(ارام جانم)
17 اسفند 92 16:15
خیلی ماهی خشگل خان
مامان شادی
پاسخ
ممنونم
مثل هیچکس
18 اسفند 92 15:16
به به چه لباس خوش رنگی تن شاران جون هست ماهم تولد سحر جون رو بهشون تبریک میگیم .
مامان شادی
پاسخ
خیلی خیلی ممنونم دوست خوبم
✿مامان علی خوشتیپ✿
18 اسفند 92 15:24
الهی...چقدر دوتاشون کپیه همن...ماشاالله چقدر هم نازن
مامان شادی
پاسخ
ممنونم عزیزدلم شما خیلی لطف دارید
سولماز
24 اسفند 92 20:59
سلام ماشاالله خیلی نازند خود نگهدارشون باشه من هم سه قلو دارم سر بزنید خوشحال می شم
مامان شادی
پاسخ
ممنون از لطفتون سعی میکنم خدا براتون حفظشون کنه