شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

نمک نمکدون گل توی گلدون 3

1392/10/18 14:00
نویسنده : مامان شادی
558 بازدید
اشتراک گذاری

چندروز پیش میخواستم روی میزا رو گردگیری کنم شاران گفت یه دستمال هم به من بده این کارو با خاله مریم زیاد انجام میدند

دستمال بهش دادم گفت حالا مامان زبونت و بذار لای دندونات گفتم برای چی کی اینجوری میکنه گفت خاله مریم کلی خندیدم دیدم چه دقتی داره راست میگه خاله مریم وقتی کاری میکنه زبونشو لای دندوناش میذاره

 

داشتم برنامه دکترسلام میدیم در مورد پوست و مو بود و شاران پرسید پوست کیه منم گفتم در مورد پوست همه ی آدما مثل شما من بابایی و ...بعدش دیدم خودش داره میگه مثل پوست نارنگی سیب پرتقال ترکیدم از خنده دیگه وقتی من خندیدم شاران هم حسابی خندید و باهم خندیدم البته من پکیدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

الهه
19 دی 92 2:48
عزیزم! پس خانوم مواظب باشید فردا ور نداره کرم ضد آفتاب عزیز و گرونتون رو بماله به پوست نارنگی و سیب که یه وقت چروک نشن!
مامان شادی
پاسخ
واقعا به این موضوع فکر نکرده بودم
مثل هیچکس
21 دی 92 12:23
ای جونم ،ماشالا به این همه دقت معلومه حواسش به همه چی هست من که اصلا نتونستم از خنده خودم رو کنترل کنم خوش به حالتون که دختر به این شیرین زبونی دارین خدا حفظش کنه .
اکرم مامان رها
22 دی 92 17:10
سلام به این خانم کوچولوی شیرین زبون امیدوارم همیشه شاد و سرمست باشید و در کنار هم روزگار را به خوبی سپری کنید با اجازه لینک شدید
فاطمه(مامان متین)
26 دی 92 16:19
بعضی وقتها بچه ها یه حرفها و کارهایی میکنن که خودمون اصلا تا حالا نزدیم بهش هم فکر نکردیم
اكرم مامان رها
30 دی 92 12:16
اي جون عزيز دلم خانم خوشگل
مهناز مامان ترلان کوچولو
1 بهمن 92 22:19
جونم چه شیرینه شاران جون
مثل هیچکس
2 بهمن 92 14:11
ای بابا خیلی وقته نیستید ؟؟؟؟؟خوبین؟ شاران جون خوبه ؟زودتر بیاین ما رو از نگرانی در بیارید
پینک
2 بهمن 92 14:35
وب قشنگی دارین به منم سربزنین
مثل هیچکس
15 بهمن 92 23:07
ای بابا پس کجایید شما ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
الهه
17 بهمن 92 4:43
خانوم چرا انقدر کم پیدایید؟ انشالله سلامتید دیگه؟ خوب و شاد و سلامت باشید انشالله
مهناز مامان ترلان کوچولو
18 بهمن 92 21:26
شارانو ببوس زود ببیا آپم
مدرسه مامان ها
19 بهمن 92 11:15
سلام مامان عزیز امیدواریم که حالتون خوب باشه، خیلی جاتون توی مدرسه خالیه و دلمون براتون تنگ شده ان شاالله هرجا هستید خوب و خوش باشید