شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 7 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

28 ماه صفر و نذری

1392/10/10 22:38
نویسنده : مامان شادی
567 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خونه مادرجون اینا بودیم و طبق سالهای گذشته در این روز نذری داشتند

نذری خوشمزه بود و من هم با خلوص نیت از خدا حاجت خواستم ودر این حین مادرجون "مامان باباسعید" هم از ته دل برامون دعا کرد و این برای من خیلی ارزشمند بود

 

 امیدوارم همه حاجت روا باشند و به نیتهای پاکشون برسند

اینم یه عکس از نذری

 

 

 

اینم از شاران که تن تو پولیور عمه مینا کرده

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الهه
10 دی 92 23:41
نذرتون قبول. ماشالله دخترتون هر روز انگار بزرگتر از دیروزش داره میشه. خدا حفظش کنه.
مامان شادی
پاسخ
ممنونم سلامت باشید
فاطمه(مامان متین)
11 دی 92 23:10
قبول باشه انشاالله حاجت روا شوید
مامان شادی
پاسخ
خیلی ممنونم سلامت باشید
مامان علیرضا
12 دی 92 22:03
سلام،چه دخمل نازی دارین. ببخشید،خودتون زبان خوندید؟ منم خیلی دوست دارم به پسرم یاد بدم.میشه به ما هم سر بزنی؟
مامان شادی
پاسخ
سلام نه خودم زبان نخوندم و ولی انگلیسیم خوبه حتما خوشحال میشم
مامان النا
15 دی 92 12:02
سلام.من لینکتون کردم عزیزم.
مثل هیچکس
21 دی 92 12:26
نذرتون قبول باشه ایشالا همه حاجت روا بشن . عزیز خاله پلیور عمه برات کوچیک وتنگ نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهسا مامان نلی
23 دی 92 17:02
شاران خانم خوشگل و مامان جونش سلام.دلم براتون تنگ شده بود
مامان شادی
پاسخ
مرسی که به ما سرمیزنید حتما به زودی میام پیشتون