شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

نمک نمکدون گل توی گلدون 1

1392/9/3 18:13
نویسنده : مامان شادی
296 بازدید
اشتراک گذاری

با تشکر از وبسایت مدرسه مامان ها که این ایده رو بهم داد

آخه من تا حالا شیرین کاری و شیرین زبونی های شاران و نمی نوشتم و شاران که ماشالله از 7 ماهگی به حرف زدن افتاد خیلی شیرین زبونیها میکنه که شاید الان بخندیم و رد شیم و فراموش کنیم ولی گفتم بنویسمشون که خودش بزرگ شد بخوونه و حالشو ببره

از همه مهمتر اینکه از همون قبل از یکسالگی وقتی بیرون میخواستیم بریم میگفت بریم ددر دودور و بسیار بامزه میشد

وقتی پوشکش میکنم از بچگی باید مشغولش میکردم به اینکه در مورد نی نی ها صحبت کنیم صدای حیوونا رو بگه چند وقته پیش در همین حین عملیات پوشک کنون داشتم بچه حیووناتو ازش می پرسیدم گفتم بچه گاو چی میشه گفت گوساله مرغ جوجه...اسب کره اسب و گفتم پیشی گفت کره پیشی و من و باباش حسابی خندیدیم

چند وقته پیش هم برده بودمش مغازه پرنده فروشی بهش گفتم طوطی مرغ عشق مرغ مینا وقتی تو خونه ازش پرسیدم چه پرنده هایی رو دیدی چون اسم عمش مینا هست نمیدونم به اون خاطر اشتباه کرد و گفت طوطی مرغ نسرین ... و اسم اون یکی عمشو گفت و لبخند تو لبای من و باباش نشوند

Fabulous Smile Graphic

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مثل هیچکس
3 آذر 92 18:38
ماشالا خیلی شیرین زبونه بازم از این شیرین زبونیاش برامون بنویسید خوشحال میشم لبخند رو روی لبمون میاره
مامان شادی
پاسخ
قربون شما لطف دارید حتما
اولین سایت تخصصی قالب کودک...لی لی تـم
4 آذر 92 0:31
از طرف دخملی شکلک............. لبخند چجوری میخواین تا براتون امشب تو سایت خارجکیا پیدا کنم بزارم.......... از این اسماییلی گنده ها خوبه؟ قهقهه باشه؟ پوزخند باشه؟ خوشحال میشم به خواهرم کمک کنم
مامان شادی
پاسخ
مرسی قهقهه خوبه البته هرکدوم به جاش
الهه
4 آذر 92 2:11
شیرین زبون! عسلی خاله! خدا حفظش کنه آره تو رو خداف ثبت کنید ما هم فیض ببریم از این شیرین کاریها و شیرین زبونیها
مامان شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم قربون شما لطف دازید
مهسا مامان نلی
4 آذر 92 14:16
عسلم...ی دنیا بوس برای شیرین زبون خانم
مامان شادی
پاسخ
ممنونم عزیزم
مامان زری
6 آذر 92 0:59
وای چه ایده جالبی منم سعی میکنم حرفهای شیرین آرنیکا رو براش بنویسم شیرین زبون خاله رو ببوس
مامان شادی
پاسخ
متشکرم بله خوبه همیشه میمونه
مهناز مامان ترلان کوچولو
6 آذر 92 12:54
عزیزم شاران جون شیرین زبونم رو ببوس خدا حفظش کنهبازم از شیرین زبونیاش بنویس
مامان شادی
پاسخ
ممنونم مهناز جون شما همیشه لطف دارید
madarkhanomi
7 آذر 92 11:25
خیلی با نمکه این کوچولو
مامان شادی
پاسخ
مرسی عزیزم شما لطف دارید
مامان فهیمه
7 آذر 92 14:02
عزیزم خیلی بامزه بود کلی خندیدم به جای من کلی ببوسش(محکمآآآ)
مامان شادی
پاسخ
مرسی فهیمه جون شما همیشه لطف دارید یه بوس محکمشم میکنم
سحرمامان سینا
12 آذر 92 19:45
عزیزدلم الهی زنده باشی ازطرف من ببوسش......دعاکنیدسینای منم زودبه حرف بیاد...خیلی توفکرشم
مامان شادی
پاسخ
شما لطف دارید عزیزم خیالت راحت باشه بچه ها متفاوتند