شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 28 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

خاله + خاله = مامان

1392/9/1 20:51
نویسنده : مامان شادی
274 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش یخورده کسالت داشتم و خونه مامان بودم واقعا احتیاج به استراحت داشتم وخاله مریم که طبق معمول همیشه از هیچ محبتی دریغ نمیکنه

آخه شاران بدغذاست و وقتی مهمونی میریم بدغذاتر هم میشه و خصوصا از دست من دیگه خیلی بدتر غذا میخوره و خاله مریم وسحرجون هم به شاران حسابی میرسند

و اما بگم از اولین شبی که شاران و من بعد از دوسال و دوماه زیر یه سقف نبودیم و خاله اعظم جون شمارو به خونه خودش برد و به من گفت شادی ریلکس باش و استراحت کن البته اولش یه احساسی داشتم نمیدونم چه جوری بگم تپش قلب بود نمیدونم واقعا نمیتونم توصیف کنم ولی بعدش بسیار راحت خوابیدم وواقعا دست خاله درد نکنه خاله گفت اتفاقا خوبم خوابیده بود و حتی صبحش هم میخواسته بمونه و من گفتم بعد از دوسال و دوماه واقعا به این مرخصی نیاز داشتم

ولی اینو فهمیدم که از قدیم که میگفتند خاله نصف مامانه راست میگفتند تازه شاید بیشتر از نصف

                     

یه عالمه دوستون دارم

                                                                 totalgifs.com love2 gif gif 51.gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله فریبا
1 آذر 92 21:05
وای چه نی نی ناز نازیه. خدا حفظش کنه اگه مایلین خبر بدین تا تبدل لینک داشته باشیم http://avisa1389.niniweblog.com
مامان شادی
پاسخ
خوشحال میشم حتما
مامان ترنم
2 آذر 92 10:38
عززززززیزم شادی نازنینم ممنونم که بهم سر میزنی انشالا تو و شارانم خوب باشید آپم
مامان شادی
پاسخ
حتما میام گلم
مهسا مامان نلی
2 آذر 92 11:20
عزیزم امیدوارم هر چه زودتر خوب بشی
مامان شادی
پاسخ
ممنونم گلم خوبم یه کسالت جزیی بود
مامان فهيمه
2 آذر 92 17:33
سلام عزيزم خوب هستيد،شاران گلم خوبه،خداروشكر كه رفع كسالت شده آره واقعا يه وقتايى لازمه مامانا به خودشون مرخصى بدن ساينا هم وقتايى كه پيش خاله هاشه ديگه هيچ كارى به من نداره
مامان شادی
پاسخ
ممنونم فهیمه جون واقعا خوب بود
الهه
3 آذر 92 0:34
خدا بد نده خانوم انشالله رفع کسالت شده باشه آخی یعنی شب خونه خاله اش مونده برای اولین بار؟! و برای اولین بار شما ازش جدا خوابیدید؟! باید خیلی تجربه خاصی باشه حسش خدا خاله هاش رو حفظ کنه که واقعا نعمتند ولی ایشالله دیگه هیچ وقت پیش نیاد که دور از هم باشید از طرف یه دوست سخت گیر که یه شبم به مامان طفلکی مرخصی نمیده!
مامان شادی
پاسخ
خیلی ممنون از احوالپرسیتون واقعا تجربه خاصییه
مهناز مامان ترلان کوچولو
22 آذر 92 1:21
چقدر منم دلم خواست یه شب به خودم مرخصی بدمدست خاله جون درد کنه ولی ترلان هنوز کوچیکه باید فکرشو از سرم بیرون کنمشاران جونم ببوس
مامان شادی
پاسخ
آ ره واقعا خوب بود تا چشم بزنیم بزرگ میشه