شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

شارانم همیشه باش اما..

1392/4/2 17:08
نویسنده : مامان شادی
241 بازدید
اشتراک گذاری
شاران گلم

الان خوابه ناز هستی و وقتی که خواب تشریف داری و یا با باباسعید حموم هستی من برایت می نویسم

عشق مامان آخه اگه بیدار باشی میایی پهلوی لپ تاب و میگی میخواد بخونه یا اینکه به عکسها که می رسی میخوای نگاه کنی

دخترم قشنگم دوست دارم

پروردگارا خدای مهربانم برای دخترم همیشه سلامتی و عزت میخواهم

وقتی به خواب معصومانه ات نگاه میکنم عشق مادرانه ام دلم را چنگ می زند و همه ی خستگیها و شب بیداریها از دلم پرواز میکند

دخترم جیگر مامان

دوستها و عمه ها و زندایی ها و خاله هایت به من می گویند تو چه مادر صبور و خوبی هستی البته از لطف وافرشان این حرف را می زنند

ولی فقط می توانم بگویم قدرت لایزال الهی قدرت مادر را بسیار فراوان کرده و عشق مادر واقعا مثال نزدنی است

باورت نمی شود اشک از گونه هایم سرازیر می شود چون مهر به تو و استقامت و صبر در برابر ناهنجاریها برایم بزرگترین نعمت خداوندی می باشد

مهربان دخترم

همیشه باش اما همیشه مهربان باش

همیشه باش اما همیشه استوار باش

همیشه باش اما همیشه قدرشناس باش

همیشششششششششششه باش و ......

سعی کردم در تربیت تو مقتدر باشم و نیازهای روحی و جسمیت را با همکاری پدرت متعادل مرتفع نماییم سعی کردم سهل انگار نباشم و همچنین از استبداد و خشونت نیز پرهیز نموده ام

از خداوند منان خواسته ام که کمکم کند که از حساسیتهای نابجا پرهیز نمایم و وظیفه ام مادرانه ام را آنطور که درخور و در شان مادر است انجام دهم

پروردگارا در این خلوت ظهرگاهی و در این سکوت خانه ازت می خواهم دلم را وسعت دهی و خوبیها مهربانیها و بهترینها را در آن جای دهی و دخترم را به اوج عزتها برسانی و از حضیض بدیها رها نمایی ای مهربان خدایم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)