شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

ادامه از شیرگرفتن دخملی و لالایی

1392/6/11 17:27
نویسنده : مامان شادی
701 بازدید
اشتراک گذاری

راستشو بخواهید میخواستم این پستو رمزدار بنویسم تا فقط خاطره برای خود شاران باشه و آشنایان فقط بخونند ولی ترجیح دادم که بدون رمز باشه تا اگر مامانی هم این وبلاگ دید شاید تجربه ی من براش مفید باشه و دوست دارم نظرشو بدونم

باز کن مامانی میمی میخوام 

 

از شیر گرفتن یک مقدار مشکل هست چون مادر و فرزند احساس عاطفی عجیبی به هم دارند و به نظر من برای هردو مادر و فرزند سخت هست

 

شاران موقع خوابیدن وابستگی شدیدی به مکیدن داشت و من میگفتم چطوری این کارو بکنم خیلی تحقیق کردم و شروع کردم به کم دادن شیر وفقط موقع خوابیدن بهش شیر میدادم  تا حدودا یکماه والان حدود یک هفته هست که شبها موقع خواب هم بهش شیر نمیدم و فقط یک وعده ظهرا میدم که تا هفته آینده انشالله اون هم قطع میکنم

 

شاران عادت نداره که روی پا تکونش بدم ولی به شعرو لالایی و قصه خیلی علاقه داره بنابراین از این راه وارد شدم البته تحقیقات علمی میگفت از ماده یا وسیله ای استفاده نکنید ولی برای شاران جواب نداد چون من حتی تدریجی این کاررو کردم لیوانهای نی دار مختلف گرفتم و خوراکیهایی که دوست داره تهیه کردم که حواسش پرت بشه توی طول روز جواب میداد ولی شب نمیشد

 

سپس قطره آهن زدم باز توطول روز از خوردن امتناع می کرد ولی شب وسط خوابش میمکید خلاصه به مدت یکروز چسب سیاه زدم و گفتم اوف شده و خودش بوس می کرد البته دلم خیلی میسوخت وقتی میدیدم میخواد و ناراحته ولی چاره ای هم نداشتم حتی به بابا سعید هم میگفت ببوس  و خلاصه اینجوری شد که نخورد البته الان هم موقع خوابیدن یا وقتی تو ماشین هستیم هنوز بهانشو میگیره که براش شعر و قصه میخونم والن حدود 48 ساعته که اصلا نخورده امیدوارم موفق بشم و کلا قطعش کنم و ناگفته نمونه که خداروشکر خوابش خیلی بهتر شد چون میشه گفت برای شاران پستونک هم شده بود البته تو زمینه قصه گفتن باباسعید هم خیلی همراهی کردند در پایان هم یه لالایی می نویسم که هم کپی و هم یه مقدارشو خودم گفتم 

 

لالا لالا نی نی لالا

که وقت خوابته حالا

ببین پلکهات چه سنگینه

نمی تونه بیادبالا

خوابهای خوب و خوش دارن

میان از اون ور دنیا

خواباتو خوب تماشا کن

بگو فردا برای ما

لالا لالا گل عناب

شده مهتاب چراغ خواب

ماهی خوابیده توی آب

نیلوفر هم توی مرداب

نی نی کوچولوی ما هم

داره می خوابه توخونه

مامانش زیر نور ماه

براش لالایی می خونه

لالا لالا گل بادوم

لالا می گم بخواب آروم

اگه بالش برات سفته

بذار سر روی این زانوم

اگه جات سرده یا تنگه

به روی سینه ام جاهست

اگه من هم کم آوردم

دو تا دستهای بابا هست

 

لالا لالاشاران من

گل عشقم

فدای اون دوچشمونت

بخواب آروم رو دست من

دلم با توست  عزیزمن

به قربون نگاه تو

لالالالا که ناز تو نیاز تو همه آرامش دنیاست

لالالالا کودک من رویای  من

 گل امید گل عشقی گل آرامش بابا

بخواب عشقم بخواب آروم

بخواب رویای شیرینم

 

 

                                     

        

                                                    

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

فاطمه(مامان متین)
11 شهریور 92 17:16
سلام با تبادل لینک موافقید بهم خبر بدید


حتما خوشحال میشم
مامان فهیمه
11 شهریور 92 18:13
بسلامتی انشالله
از شیر گرفتن خیلی سخته ولی به هر حال باید این دوره رو گذروند و بعدش کوچولوها وارد یه مرحله ی شیرین دیگه میشن
موفق باشی عزیزم


دقیقا انشالله که زودتر بتونه فراموش کنه
مامان فهیمه
11 شهریور 92 18:14
راستی لالاییت خیلی قشنگ بود دوستم
وقتی ساینا نی نی بود و شب تا صبح گریه میکرد و نمیخوابید و منم انواع و اقسام لالایی هارو واسش میخوندم و بعد که کم میاوردم لالایی میساختم و چه ردیف قافیه ای هم پیدا میکرد اون موقع فهمیدم لالایی از ته دل مامانا که دنبال راهی واسه آروم کردن بچه هاشون بودن بیرون اومده


مرسی عزیزم همینطوره من که کلا شعر دوست دارم ولی لالایی خودش از ته دل میاد
مامان سهند و سپهر
12 شهریور 92 10:13

موفق باشي ماماني مهربون
خيلي پروژه سنگيني هست خوشحالم كه تونستي بدون آسيب راهكارش و پيدا كني.
اميدوارم هر چه زودتر شاران جونم كنار بياد و مشكلي نباشه.
تولدش هم كه نزديكه بسلامتي


مرسی ممنونم متشکرم عزیزم
مامان زری
13 شهریور 92 12:27
سلام دوست گلم موفقیتت رو بهت تبریک میگم

مرسی عزیزم