شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 9 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

از شیرگرفتن دخملی

1392/6/10 0:41
نویسنده : مامان شادی
428 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقته دارم شارانو از شیر میگیرم  و به خاطر همین کمتر میتونم از شاران بنویسم چون بیشتر وقتم با سرگرم کردن شاران سپری میشه تا کمتر به یادش بیفته الان هم ساعت 1 نیمه شبه و شاران و بابایی خواب نازند

برای انجام این پروژه از  تحقیقات علمی و از تجربیات دیگران استفاده کردم  وتلفیق دوتاییشو دارم اجرایی میکنم

 

تحقیقات میگفت تدریجی و بدون بدمزه کردن و استفاده از چسب  و موارد دیگر

تجربیات دیگران میگفت یکدفعه و با ترساندن و یا بدمزه کردن 

 

و من بصورت تدریجی  ابتدا موقع خواب بهش شیر میدادم و الان خداروشکر چندوقته  شیر شبانش و

قطع کردم که البته روشش و تو پست بعدی می نویسم چون داستانهای جالبی با دخملی داریم البته در

حین نوشتن این پست شاران بیدار شد و من رفتم قصه خاله سوسکه رو تعریف کردم و دوباره برگشتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان اهورا
10 شهریور 92 0:51
_____________**___**
_____________**___**_________*** *
_____________**___**_______**___ ****
_____________**__**_______*___** ___**
______________**__*______*__**__ ***__**
_______________**__*____*__**___ __**__*
________________**_**__**_**____ ____**
________________**___**__**
_______________*___________*



با شه عزیزم حتما
______________*_____________*
_____________*____۰_____۰____*
_____________*_______@_______*
_____________*_______________*
_______________*_____v_____*
______________MMMM______*
______________MMMMM__MMMM
____________*MMMMMMMMMMMMM
_________*___MMMM_M_MMMMMM
_______*______MM__M_M__MMM
______*__________MM_MM_*
_____*__________MMM_MMM_*
_____*_________MMMM__MM_*
____*__________MMM___MMM*
____*___________________*
____*___________________*
___*____________________*
___*____________________*
___*_______________*_*__*
_*________________*__*__*
*________________*___*__*
*__________________*__*__*
_*_________________*_*___*
____*_______________*_*___*
اگه با تبادل لینک موافقی بهم سر بزن و خبر بده


مامان ترنم
10 شهریور 92 1:59
امیدوارم موفق باشی عزیزم


مرسی
مامان علی خوشتیپ
10 شهریور 92 8:03
خصوصی عزیزم


ممنونم
الهه
11 شهریور 92 14:12
به سلامتی و با خیر و خوشی
دست راستت رو سر من مامان شاران جون
منم باید آدرینا رو بگیرم درسته تازه دو روزه یه سالش شده ولی خیلی وابسته شده و رو غذا خوردنشم تاثیر گذشته. منتظر پستی که گفتید هستیم.
بوس برای این مامان دختر زیبا


مرسی عزیزم حتما این پستو میذارم چون به نظرم استفاده از تجربیات همدیگه به ما مامانا خیلی کمک میکنه