شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

تئاتر کرم داشت ، ترسیدم

1393/9/29 9:10
نویسنده : مامان شادی
370 بازدید
اشتراک گذاری

چندوقته پیش بردمت تئاتر ولی دیگه نمیبرمت وچون توی نمایش کرم کاغذخواربودوشما ترسیدی اونجا رو ترک کردیم وچون معمولا تو تئاترای ما یه چیز وحشتناک هست گفتم یخورده دیگه بزرگترشی بعد ببرمت

دیگه رفتیم پارک از هوای پاییزی نهایت استفاده رو کردیم

ولی دلم میخواد شجاع باشی قوی باشی عشق من

از خدای بزرگ میخوام که توانت را درکت را نیروی روحی و جسمیت را آنقدر زیاد کند که توانایی پذیرش چیزهای مختلف را داشته باشی آمین

 

 

پارک و هوای پاییزی

ﺭﺍﺿﯿﻢ ﺍﺯ ﺗﻮ، ﭘﺎﯾﯿﺰِ ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺷﺘﻨﯽ ﻣﻦ ..
ﻣﯽ ﺑﻮﺳﻢ ﻭ ﻣﯽ ﺑﻮﯾﻢ ﺑﺮﮔﻬــــﺎﯼ ﺯﺭﺩ ﻭ ﻗﺮﻣﺰﺕﺭﺍ
ﻧﻔﺲ ﻣﯿﮑﺸﻢ ﺩﺭ هوایت
ﺑﻮﯼ ﺑﺎﺭﺍﻥ ﺩﺍﺭﯼ
ﺑﻮﯼ ﺧﺎﮎ ﻭ ﺑﺮﮒ
ﻣﻦ ﺑﻮﯼ ﺧــــــــــﺪﺍ ﻣﯽﻓﻬﻤﻢ ﺍﺯ ﺗـــﻮ
 

 

 

پسندها (3)

نظرات (2)

عمه فروغ
16 دی 93 17:13
سلام تازه با وبلاگتون آشنا شدم دختر ماهی دارید خدا حفظش کنه ان شاا.. آخی عزیزم کرم که ترس نداره خوشحال میشم به من هم سر بزنید و اگه مایلید تا همدیگر رو لینک کنیم
یه مامان
29 بهمن 93 10:03
سلام مامان عزیز شاران حالتون خوبه؟ خیلی وقته ازتون خبری نداریم... امیدواریم هر کجا هستید سالم و سلامت باشید سلام ممنونم از احوالبرسی شما و دوستان که به یادمون هستند سال نو شما مبارک راستش خونه رو عوض کردیم نتمون و وصل نمیکنند سعادت مصاحبت با شما دوستان را ندارم فعلا