شارانشاران، تا این لحظه: 12 سال و 6 ماه و 10 روز سن داره

کودکم عشقم شارانم

همسفر 21 ماهه من

1392/4/2 17:08
نویسنده : مامان شادی
310 بازدید
اشتراک گذاری

مسافر عزیز من 9 ماه در وجودمن نهفته بودی و تکانها و لرزشها یت هنگامه ای در وجود من به پا می کرد تا به مقصد رسیدی و شدی همسفر من

و ای همسفر مهربانی من ......................

با من همراه شدی شاید هم

مسافر عزیز من 9 ماه در وجودمن نهفته بودی و تکانها و لرزشها یت هنگامه ای در وجود من به پا می کرد تا به مقصد رسیدی و شدی همسفر من

و ای همسفر مهربانی من ......................

با من همراه شدی شاید هم من با تو همراه شدم در تمامی عرصه ها

وقتی که غلتیدی همسو با تو بودم که مبادا دستت را که نمی توانی از زیر بدن زیبای کوچولوت در بیاری گیر کند البته چه مدبر است خدا..............

وقتی که خزیدی غلو نیست که بگویم کیلومترها می خزیدی و همسوی تو بودم همسفرم

وقتی که چهاردست و پا رفتی و چه سریع از این سو به آن سو می رفتی و با تو می آمدم به هرسو

همسفر عزیز من وقتی اولین گامها را برداشتی نمی دانی از هیجان غرق در شادی بودم و هم گام با تو بودم تا گامهای نازنینت استوار  شد

و امروز دقیقا 21 ماه هست که همسفر هستیم همسفر همیشگی من

زیبا همسفرم در جاده زندگی با هم هستیم در راههای هموار و ناهموار ، پستی و بلندیها و پیچها وسرازیریها

ولی تلاش مامان بر این است که باتوکل بر پروردگار مهربانم جاده زندگی را به سلامت طی کنی و مسیرهایت سرشار از سلامتی ،پاکی و سعادت باشد و مقصد را طی کنی و به آنچه نیکوست دست یابی

همسفرم دوستت دارم و سفر را با تو دوست دارم و از خداوند بزرگ می خواهم که رهنمون باشد به صراط مستقیم و چتر نعمتش را همیشه بر سرت گسترانیده کند

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)